Σάββατο 16 Μαρτίου 2024

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ


 

 

 

Μιλάμε γιατί έχουμε συναντηθεί ή μιλάμε γιατί αγαπάμε να μιλάμε κι ίσως από κοντά να μην τα πήγαμε και τόσο καλά; Πάντως η επικοινωνία είναι ανάγκη του ανθρώπου. Ευστοχούμε και αστοχούμε. Δύσκολο έργο η καθαρή προσευχή.

Σύνταξη: Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου