Μιλάμε γιατί έχουμε συναντηθεί ή μιλάμε γιατί αγαπάμε να μιλάμε κι ίσως από κοντά να μην τα πήγαμε και τόσο καλά; Πάντως η επικοινωνία είναι ανάγκη του ανθρώπου. Ευστοχούμε και αστοχούμε. Δύσκολο έργο η καθαρή προσευχή.
Σύνταξη: Κ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου